FAQ

Nej för tillfället har vi inte desto större lager,eventuellt kan det finnas vissa produkter att hämtas. Vi sammarbetar med partners som har sitt eget lager och skickar direkt åt er.
Vi har valt att inte ha eget lager helt enkelt för vi har otroligt fina sammarbetspartners, och vi anser det funkar exakt lika effektivt och bra ändå. Ja ni kan handla av oss som vilken näthandel som helst, ni får alltid varan till närmaste serviceställe eller direkt hem till er. Nej det påverkar inte dig som kund det minsta, varken prismässigt eller på annat vis, skatten är alltid betald på din produkt.
Normalt 5-7 vardagar , upptill 10, beroende på vilken produkt och land den kommer ifrån.
Ja, vi sätter in språningskod då vi får den. Det kan dock ta en dag innan det kommer pga en viss fördröjning. Ni kan sen spåra er order via länken "spåra min order"
Givetvis har vi garanti. På extraljus ända upp till 10 år på en del, fordon normalt 6 månader, dock kan vissa produkter ha bara 3 månander, detta pga distributörens villkor.
I första hand kontakta oss så kan vi dissuktera en lösning, om garanti gäller står vi givetvis för eventuell service eller ersätter produkten. Vid produkter som är defekta krävs foto eller video så vi kan se vad som är defekt. Detta skickas alltid till distributören.
ABSOLUT! Vi anser vi har en av landets kanske bästa kundtjänster! Vi försöker vara tillgängliga så mycket som möjligt och det är ALLTID en person som svarar er. ( Den personen råkar vara ägaren själv)
ja, vi kan hjälpa er med att montera, dock gäller det bara närområdet och mot extrakostnad. Men vi rekommenderar alltid anlita ordentliga proffs för jobbet.